Pulpit Kontrahenta
Platforma internetowa Pulpit Kontrahenta to klasyczne rozwiązanie typu B2B kierowane do firm będących kontrahentami (odbiorcy/dostawcy).
Dla kogo:
- Kontrahenci będący odbiorcami;
- kontrahenci będący dostawcami.
Funkcjonalność:
- Samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych) , oferty od dostawcy;
- udostępnienie kontrahentowi informacji o jego należnościach i zobowiązaniach;
- możliwość przeglądania przez kontrahenta listy towarowej ogólnej lub w podziale na grupy asortymentowe;
- możliwość wyświetlana zdjęć towarów;
- możliwość przeglądania i odbieranie faktur sprzedaży (formaty PDF, EDI);
- podgląd kontrahenta na indywidualne warunki handlowe;
- informacja o zadaniach CRM kontrahenta;
- możliwość zarządzania zakresem udostępnianych kontrahentowi informacji poprzez rozbudowany mechanizm nadawania uprawnień;
- możliwość połączenia z modułem Workflow w celu np. zdefiniowania powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach.
Korzyści:
- Zwiększenie konkurencyjności poprzez umożliwienie kontrahentowi (odbiorcy/dostawcy) samodzielnego wystawiania określonych typów dokumentów;
- uproszczenie i automatyzacja procesów obiegu dokumentów w module handel;
- uzyskanie nowego kanału komunikacji z kontrahentem;
- proces obiegu dokumentów i informacji pomiędzy kontrahentem a użytkownikiem enova365 utrzymywany jest od początku do końca w jednej bazie danych (brak konieczności wysyłania maili, faxów, wykonywania telefonów);
- podniesienie jakości obsługi kontrahenta;
- utrzymanie wizerunku nowoczesnej firmy korzystającej z rozwiązań pro klienckich.